DUPECZKI

14 cze 2020
823 971 wyświetleń

płyta do kupienia: pieknysyf.pl/sklep/

Komentarze
  • Ogień 🔥

    Karol KarolKarol Karol17 dni temu
  • Sztooooos!!!

    Karol KarolKarol KarolMiesiąc temu
  • Do kogo dupa mówi Jimmy? Słuchałem przed chwilą i zacząłem się zastanawiać, poproszę o odpowiedź, jeśli ktoś by był tak miły, wchodzę na rap geniusa i będzie edit może

    Sylwek ŁazugaSylwek ŁazugaMiesiąc temu
  • ID na kurtkę kukona?

    kajtus 39kajtus 39Miesiąc temu
  • KUKON ROZPIERDOL W CHUJ!!!

    Paweł DznPaweł Dzn2 miesięcy temu
  • Pati się przypomina...

    SPPS XXDuchSPPS XXDuch3 miesięcy temu
  • o)*(O

    SPPS XXDuchSPPS XXDuch3 miesięcy temu
  • kozak a slucham w zimie

    sakit 000sakit 0004 miesięcy temu
  • Dobre chłopaku 👍

    Bobby WutangowskiBobby Wutangowski4 miesięcy temu
  • 👍

    Davvid SwdddDavvid Swddd4 miesięcy temu
  • 👍😁

    Davvid SwdddDavvid Swddd5 miesięcy temu
  • o kurwa hahaha

    hokehoke6 miesięcy temu
  • Jak na nowy i tak wyjątkowy weekend. Przyda się, Śmiało stwierdzam po odsluchu paru Waszych kawałków iż dobrą robote żeście tutaj zrobili na tej Płycie . :)

    Dominik KlichDominik Klich6 miesięcy temu
  • moja wkurwiona dupa nie chce twoich narkotyków

    m t c h sm t c h s6 miesięcy temu
  • na zdjęciu jeszcze ta pokemoniara, z którą już nie był wtedy? PS. pokemony są zajebiste, więc bez obrazy dla nich

    Ireneusz GutowskiIreneusz Gutowski6 miesięcy temu
  • O kurwa ale buja

    Mlxdy OloMlxdy Olo7 miesięcy temu
  • 00:56

    Agnieszka DomańskaAgnieszka Domańska7 miesięcy temu
  • 2:06

    Agnieszka DomańskaAgnieszka Domańska7 miesięcy temu
  • Kurwa zakochałem się

    Zenek MartyniukZenek Martyniuk8 miesięcy temu
  • ❤️❤️❤️

    Nicola KwiatkowskaNicola Kwiatkowska8 miesięcy temu
  • tlimy z kumplami jazz w pokoju do tej nuty zapetlonej kurwa 10 raz leci co jest wgl zajebisty klimat taki temat ze chuj.

    gruby karpgruby karp9 miesięcy temu
  • dej to na spotfi proszone jest

    skidoodleskidoodle9 miesięcy temu
  • ale to jest śmieszne japierodle banan na mordzie przeć cały kawałek

    gurshhgurshh9 miesięcy temu
  • Rozpierdol

    SobachSobach9 miesięcy temu
  • a mi się wydaje, że kukonowi bardziej się podoba ten typek co stoi obok niego na zdjęciu

    Gabe RottenGabe Rotten9 miesięcy temu
  • Twórzcie cos w tym stylu A zobaczycie sukces

    Dave MocherDave Mocher9 miesięcy temu
  • 🤯😈♥️

    Laura KuligowskaLaura Kuligowska10 miesięcy temu
  • Kukon i Lex to kurewsko dobry pomysł jest.

    Hip HopkiHip Hopki10 miesięcy temu
  • Kozaczek pozdrawiam z ogniska

    H3S0YAM_750H3S0YAM_75010 miesięcy temu
  • Kozaczek :D

    Maarty naaMaarty naa10 miesięcy temu
  • bit od boga :0

    xx420xx xxx420xx x10 miesięcy temu
  • Jak to kurwa bujaaaaa! proooops

    Indyk 19Indyk 1910 miesięcy temu
  • zajebiste

    RevanRevan10 miesięcy temu
  • SPOTIFY BYQ

    Alicja PawlinaAlicja Pawlina10 miesięcy temu
  • chcialem zapodać cos na fb z tego mikstejpu ale po pierwsze jestem najebany a po drugie kurwa nie da sie wybrac kilku werosówww pozdro chlopaki

    Mc HasherMc Hasher10 miesięcy temu
  • I pozamiatane

    Krisu 420Krisu 42010 miesięcy temu
  • Lubię młody rap.

    martin lebidamartin lebida10 miesięcy temu
  • Wrzucicie to w koncu na spotify ?!

    KXVNKXVN10 miesięcy temu
  • podoba mi sie dupa co sie nazywa jimmy

    Magdalena HoffmannMagdalena Hoffmann10 miesięcy temu
  • plworld.info/show/cZeWd6nLaKWuoZs/wideo.html

    ꧁muntrow꧂꧁muntrow꧂10 miesięcy temu
  • plworld.info/post/GPzNXtRHdVjAORX8U0pP8Q.html

    ꧁muntrow꧂꧁muntrow꧂10 miesięcy temu
  • Pierdolony jak wleciał

    Kondi SiemaKondi Siema10 miesięcy temu
  • Jahaha dupa

    Meither PlMeither Pl10 miesięcy temu
  • Nie da się przestać słuchac

    animowanaanimowana10 miesięcy temu
  • Uwielbiam takie stilo brakowało mi tego bardzo. Kukon nagramy coś wierzę ! Nie. Wiem czemu i jak ale stylowo mi przypomina Tupaca. Dozobaczenia w Lublinie . Na bank wpadnę na koncert !

    SNGSNG10 miesięcy temu
  • dobra nuta w chuj!

    Cipson 69Cipson 6910 miesięcy temu
  • podoba mi się dupa co mówi do niego dżimiiii

    anilokaaniloka10 miesięcy temu
  • Daj cos w starym stylu to troszke gowniane, potrzeba rapu w starym stylu złap rap u korzeni wiesz jak sukinsynu

    Dark Knight KnightDark Knight Knight10 miesięcy temu
  • Kot🔥

    Grave BenGrave Ben10 miesięcy temu
  • Nawijka spoko wszystko jak zwykle na największym propsie. Ale kukon weź ogarnij temat, nawijasz o dupach po extazie, wszystko kumam też miałem tak i rozdział w swoim życiu. Chodzi mi o to że słuchają Ci też dzieciaki, a potem nie dziwota że dupy jakieś wyjebane, sala się na lewo i prawo...

    John James RamboJohn James Rambo11 miesięcy temu
  • :D

    ejkaanejkaan11 miesięcy temu
  • zajebista sztuka SZTOSIKK!

    Maks GMaks G11 miesięcy temu
  • Ja chcę ten bit dawać!

    Szymon LechowiczSzymon Lechowicz11 miesięcy temu
  • Ogrody kwitną odpowiednio 👌

    zbyszektraciakzbyszektraciak11 miesięcy temu
  • elo

    Aragon AragonAragon Aragon11 miesięcy temu
  • dawaj to na spotify do chuja bo mistrzostwo

    PatekPatek11 miesięcy temu
  • Nigdy sie nie znudzi . :O

    dawid chylińskidawid chyliński11 miesięcy temu
  • to jest to

    Honza HonzaHonza Honza11 miesięcy temu
  • Co się stało to ja nie wiem😆😲

    ZyLaN _PLZyLaN _PL11 miesięcy temu
  • Podoba mi się ogólnie!

    balaś borzybalaś borzy11 miesięcy temu
  • Jak zwykle rozpierdol

    Dominik MatyszkiewiczDominik Matyszkiewicz11 miesięcy temu
  • chciałbym zobaczyc jakis feat z PRO8l3M

    Karol lukasikKarol lukasik11 miesięcy temu
  • o kurwa, zajebiste, lecę sprawdzać dalej

    czescsiemaczescsiema11 miesięcy temu
  • Ale ten bit jest prześwietny i wiadomo że Panowie klasa

    latajacy spermiaklatajacy spermiak11 miesięcy temu
  • CZŁOWIEK FEAT ROZJEBAL

    PittSmittPittSmitt11 miesięcy temu
  • Dzień dobry znalazłam się tu przez przypadek i zostaje

    KlaudiaKlaudia11 miesięcy temu
  • ołysiałem

    olafolaf11 miesięcy temu
  • DRNKDRGS

    buszekkacperbuszekkacper11 miesięcy temu
  • Jak to robisz, że masz już tyle kawałków a i tak każda kolejna jest co raz lepsza. Myślałem że nie da się lepiej, a jednak.

    Wiktor WilczopolskiWiktor Wilczopolski11 miesięcy temu
  • Obczajcie na prędkości 1.5 😁🔥

    Kacper PieprzykKacper Pieprzyk11 miesięcy temu
    • 1.25 jeszcze ujdzie ale szybciej już lipa imo

      costamktostamcostamktostam11 miesięcy temu
  • Dobry głos, szkoda że o niczym :(

    marcin maciejewskimarcin maciejewski11 miesięcy temu
    • Jak to o niczym, o dupeczkach

      Wiktor ZielińskiWiktor Zieliński10 miesięcy temu
    • Czasem kawałki O niczym to fajna sprawa

      sniperifflesniperiffle11 miesięcy temu
  • Zbyt monotonne te ogrody juz

    Paweł OleśPaweł Oleś11 miesięcy temu
  • Ogrodowy Meksyk

    Szymon MadejSzymon Madej11 miesięcy temu
  • Kozaaak

    walewiadro incognitowalewiadro incognito11 miesięcy temu
  • W chuj mnie kręci sztuka

    Mariusz PoznańMariusz Poznań11 miesięcy temu
  • wk00rwiona d00pa

    amen pacierzuamen pacierzu11 miesięcy temu
  • Panie Ogrody, skoro przywiązuje pan tak wagę do szczegółów to zaznaczam, że w Krakowie starówki niema! Za to mamy Stare Miasto. Znaczna różnica. Pozdro. Ps dobry numer!

    Jedyny w PL Człowiek RentgenJedyny w PL Człowiek Rentgen11 miesięcy temu
    • To ja. Witam.

      Jedyny w PL Człowiek RentgenJedyny w PL Człowiek Rentgen10 miesięcy temu
    • wow, prawdziwy człowiek rentgen

      Kraßt- 420BPMKraßt- 420BPM10 miesięcy temu
  • Moim zdaniem totalnie do dupy.

    Patrycha PopielarskaPatrycha Popielarska11 miesięcy temu
  • zwykli gołodupcy

    S MS M11 miesięcy temu
  • Nie dupeczki tylko kobiety pozdrawiam

    halo khartushalo khartus11 miesięcy temu
  • kukon to jest to czego brakowało w polskim rapie

    Piotrek JastrzębskiPiotrek Jastrzębski11 miesięcy temu
  • 🔥

    Paulina KozmicPaulina Kozmic11 miesięcy temu
  • m.plworld.info/show/dWaxh5ibn3SbqdY/wideo.html zapraszam do mnie dopiero zaczynam :)

    Kuba MajdaKuba Majda11 miesięcy temu
  • Znowu Kukon rozjebał...

    Rozpruwacz 3000Rozpruwacz 300011 miesięcy temu
  • :o

    GrobelnyGrobelny11 miesięcy temu
    • że ty tu?

      xpaw3lekxpaw3lek2 miesięcy temu
  • Sztos jak zawsze 🔥

    xxKUBIXONxxxKUBIXONx11 miesięcy temu
  • Mistrz propsy

    kamefkddlkamefkddl11 miesięcy temu
  • poczęstuj się cuksem ;)

    KamaKama11 miesięcy temu
  • Zdrowie dla całej wiary OGRODY !

    PasjonatykPasjonatyk11 miesięcy temu
  • Co to za bit ? Ktoś mi pomoże

    DJ LELUŚDJ LELUŚ11 miesięcy temu
  • Muzyka dla patologii.

    MrDarkHeavyMrDarkHeavy11 miesięcy temu
  • daje licka w ciemno

    PawciuPawciu11 miesięcy temu
  • bit kozak

    FedericoFederico11 miesięcy temu
  • Ale nawijka z bitem przeplata sie jak dna

    Pakst5erPakst5er11 miesięcy temu
  • Uh. Nieźle nieźle

    CiupsonCiupson11 miesięcy temu
  • Zajebisty klimacik 🔥👊

    PeACe 95PeACe 9511 miesięcy temu
  • Jeżeli ma być to OGRODY 100 razy lepsze niż projekt z Magierą, petarda!

    Ganji HanGanji Han11 miesięcy temu
  • KOZAKK!!!!!!

    -OGF--OGF-11 miesięcy temu
  • Ale Kukon ma dziwny łeb od tył xdd

    Dawid MisiaszekDawid Misiaszek11 miesięcy temu
    • nie odwracali go na boczki jak był mały xD

      PKPK11 miesięcy temu
  • Co za shit. Tylko patolka tego słucha.

    Sebastian KaźmierczakSebastian Kaźmierczak11 miesięcy temu
PLworld